Konfigurator w przygotowaniu

Pudełka na wymiar

Przeważająca większość naszych realizacji to projekty indywidualne, a najczęstszym życzeniem naszych Klientów jest wyprodukowanie pudełka „pod wymiar”. Mimo iż posiadamy bardzo dużo wykrojników na opakowania o określonych wymiarach, często bardzo trudno jest dobrać to odpowiednie.

Podpowiadamy – pudełko nie musi być ściśle dopasowane do wymiarów produktu, nie musimy od razu wykonywać nowego projektu, który wiąże się z dodatkowym, wcale niemałym kosztem wykrojników.

Pudełko może być większe, a dopasowanie do produktów zapewnimy konstruując odpowiednią wkładkę tekturową. Jest to znacznie tańsze i prostsze wyjście. Wkładka nie dość, że ustabilizuje produkt (czy zestaw produktów), żeby nie przemieszczał się w pudełku, to również odpowiednio go wyeksponuje i będzie dużo lepiej się prezentował niż wciśnięty między ścianki dopasowanego pudełka.

Inną, jeszcze tańszą możliwość „zagospodarowania” zbyt dużej powierzchni pudełka stwarzają wypełniacze papierowe, wełna drzewna, rafia, bibułka, itp., które nie dość, że zabezpieczają produkt izolując od siebie poszczególne elementy zestawu to pełnią także funkcję ozdobną.

Czasami nie ma wyjścia, nic nie uda się dobrać z naszej oferty, albo koncepcja nie pozwala na żadne odstępstwa i wtedy oczywiście jako doświadczony producent opakowań jesteśmy w stanie wykonać nowy projekt – pudełko pod wymiar zgodnie z oczekiwaniami Klienta.

Przymierzając się do przygotowania oferty zdarza się, że musimy dopytać o dokładne wymiary produktów, które mają być zapakowane w pudełko. Dlaczego to robimy? Zaobserwowaliśmy, że często nasi Klienci mają problem z określeniem wymiarów pudełka, które zamierzają zamówić, zwłaszcza jeżeli chcą umieścić w nim kilka przedmiotów, np. zestaw prezentowy składający się z wina, książki, herbaty i jakiegoś słoiczka ze słodkościami.

Jak określić wymiary pudełka, do którego chcemy zapakować taki zestaw produktów?

Najprościej – ułożyć sobie poszczególne produkty na stole w obszarze prostokąta czy kwadratu, spróbować kilku różnych konfiguracji i wybrać tę najciekawszą, czy najbardziej ekonomiczną. Następnie wymierzyć ten prostokąt: podstawę (szerokość), wysokość (długość) i grubość największego przedmiotu, która wyznaczy nam głębokość pudełka. Jeżeli zamierzamy zlecić producentowi pudełek wykonanie wkładki, należy przewidzieć odległości między produktami i od brzegów pudełka (minimum 10-15 mm). I w ten sposób wymiary pudełka narysowały się same. Prawda, że proste?

Pudełka z logo

Oczywiste jest, że nasi Klienci decydując się na opcję „pudełka na zamówienie” (zamiast dokonać zakupu np. w sklepie internetowym) oczekują, że projekt będzie wyjątkowy.

Oprócz tego, że jako producent opakowań zapewniamy możliwość dokonania wyboru odpowiedniego modelu, rodzaju materiału, koloru, oferujemy także różne metody personalizacji dzięki którym każde zamówienie będzie zindywidualizowane i niepowtarzalne. Począwszy od pudełka z logo po produkty z pełnokolorową grafiką zaprojektowaną przez Klienta. Szerzej o dostępnych technikach nadruku informujemy w dziale NADRUKI.

Nawet przy niewielkim nakładzie jesteśmy w stanie nadrukować logo metodą hotstampingu (w jednym wybranym kolorze folii lub na sucho) czy grawerowania laserowego. Nieco więcej możliwości kolorystycznych daje metoda sitodruku – tutaj możemy nadrukować logo czy nieskomplikowaną grafikę w kilku kolorach Pantone.

Bardzo często otrzymujemy zapytania o wycenę opakowania z nadrukiem full kolor. I tu zdarza się niestety, że nie możemy powiedzieć „nie ma problemu”. Jest to możliwe, ale przy większych nakładach. Technika druku offsetowego stwarza ogromne możliwości identyfikacji wizualnej, ale ma też ograniczenia – czasochłonnna przygotowalnia i wysokie koszty początkowe – nieopłacalne przy małych nakładach.

Pozostaje jeszcze technika druku cyfrowego, która jest wprawdzie możliwa do zastosowania nawet w bardzo małych nakładach, ale tutaj też napotykamy na ograniczenia – nie na wszystkich rodzajach materiałów można ją zastosować. Doskonale efekty można uzyskać na opakowaniach z tektur falistych, ale nie sprawdza się z różnych względów na okleinach do opakowań rigid box.

Od czegoż jednak nasze ponad dwudziestoletnie doświadczenie jako producenta opakowań? Rzadko się zdarza, byśmy nie znaleźli jakiegoś rozwiązania, by nasz Klient osiągnął swój cel.

Opakowanie kartonowe FEFCO 410 to nie tylko praktyczne zabezpieczenie dla przesyłanych produktów, ale także doskonała okazja do promowania Twojej działalności. Wykorzystując specjalne techniki nadruku lub stosując etykiety samoprzylepne, możesz przekształcić zwykłe kartonowe opakowanie w skuteczne narzędzie marketingowe. Dzięki temu, Twoja marka może stać się znacznie bardziej rozpoznawalna. Personalizowane opakowania nie tylko zwiększają estetykę produktu, ale także budują świadomość marki wśród odbiorców. Mogą one zawierać logo firmy, hasła reklamowe, czy specyficzne dla marki kolory i wzory, co przyczynia się do wzmocnienia jej identyfikacji na rynku. Co więcej, inwestycja w atrakcyjne opakowania może przekładać się na zwiększenie lojalności klientów, którzy często postrzegają takie detale jako dowód na wysoką jakość i profesjonalizm firmy. W ten sposób, kartonowe opakowanie przestaje być tylko funkcjonalnym elementem, a staje się ważnym aspektem strategii marketingowej.

Karton FEFCO 410 może zostać wykonany na dowolny wymiar z trójwarstwowej tektury B oraz pięciowarstwowej tektury EB oraz BC.

Produkujemy personalizowane pudełka kartonowe na wymiar już od jednej sztuki. Nasze produkty doskonale nadają się dla firm, które potrzebują opakowań unikalnych dla swojej specyfiki. Dzięki naszej szerokiej gamie dostosowanych kartonów możesz mieć pewność, że Twoje produkty są bezpieczne i odpowiednio zapakowane. Nasze spersonalizowane pudełka kartonowe są doskonałe do każdego typu produktu – od wyrobów drobnych, po ciężkie i duże artykuły dla przemysłu.

Podane wymiary w kalkulatorze są wymiarami wewnętrznymi pudła.