Torba papierowa jako eko produkt.

Papierowe torby ekologiczne to powszechny i praktyczny gadżet wyrażający poparcie społeczne dla działań na rzecz ochrony środowiska. Produkt ten doskonale wpisuje się w trend bycia „eko”, ale to tylko jeden z wielu walorów, które w sobie kryje.

Ekologia ma znaczenie

W ostatnich latach wyraźnie rośnie świadomość społeczna dotycząca ochrony środowiska. Według badań aspekt ekologiczny ma coraz większe znaczenie w wyborach konsumenckich. Ponad połowa Polaków korzysta podczas zakupów z papierowych toreb (raport „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, przygotowany w 2019 roku przez ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu).

Rosnąca świadomość konsumentów dotycząca wpływu zarówno działań producentów, jak i ich własnych wyborów na środowisko naturalne nie pozostaje bez odpowiedzi ze strony przedsiębiorstw kierujących się zasadą odpowiedzialnego biznesu. Wiodące marki w coraz większym stopniu ograniczają wykorzystywanie tworzyw sztucznych, decydując się na proekologiczne rozwiązania – stosują papierowe lub materiałowe opakowania, rezygnują z plastikowych dodatków, wprowadzają zmiany już na etapie produkcji.

Z reklamą na ramieniu

Jednym z symboli tej rosnącej świadomości i jednocześnie powszechnym w użyciu produktem jest ekologiczna torba papierowa. Łączy w sobie wiele zalet – bezpieczeństwo dla środowiska, trwałość – w przypadku toreb papierowych nośność do 15 kg, a także – mająca większy sens niż w przypadku wyrobów jednorazowych – możliwość personalizacji. Wygląd takiej torby może podkreślać osobowość właściciela, np. odpowiednim nadrukiem w postaci hasła czy grafiki, albo jego przywiązanie do danej marki czy organizacji – poprzez widoczne logo lub inny charakterystyczny element identyfikacji wizualnej firmy.

Warto więc podkreślić, że naturalne wytwarzanie nie odbywa się kosztem atrakcyjności produktu. Firma AWIH oferuje nie tylko nadruki na torbach, ich różne wymiary czy kolory – możliwe są także realizacje według wcześniej uzgodnionego projektu z klientem. Torba papierowa może być więc doskonałym nośnikiem haseł reklamowych i ciekawym elementem kampanii outdoorowej – jednej z najstarszych form promocji, bazującej na wizualnej prezentacji treści i wysokiej częstotliwości kontaktu odbiorcy z reklamą.

Bogata oferta dobra dla każdego

AWIH posiada bogatą ofertę toreb papierowych: z uchwytem płaskim, skręcanym, maszynowe z uchwytem bawełnianym, laminowane, oraz toreb materiałowych – bawełnianych i polipropylenowych. Zróżnicowana oferta pozwala na trafne dopasowanie produktu do najbardziej specyficznych potrzeb klienta i do branży, w której działa. Istotny jest także kontekst biznesowy, w jakim torby mają być używane oraz ich przewidywana zawartość. Jeden rodzaj torby sprawdzi się lepiej na takich wydarzeniach jak targi i konferencje, inny – w punktach handlowych czy lokalach gastronomicznych. Bez wątpienia każdy klient znajdzie w AWIH odpowiedni produkt dla siebie.

Zakup torby ekologicznej to wybór produktu funkcjonalnego, o wysokiej jakości, będącego efektywną formą promocji, a także – co niezwykle ważne – dokonany świadomie, z troską o środowisko i przyszłe pokolenia. Dzięki takim właśnie wyborom producenci i konsumenci mogą wspólnie budować lepszą przyszłość oraz bezpieczniejszą i zdrowszą przestrzeń do życia i działania.